یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله ناصری یزد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه يزد در جمع طلاب ابركوه گفت: سياسي بازي هاي جامعه امروز به خاطر اين است كه عده اي بدون داشتن بصيرت به دنبال حرف و نقل هستند و در گفتار و رفتارشان ذره اي درايت ديده نمي شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از ابرکوه، آیت الله ناصري در سفر يك روزه خود به این شهرستان، پس از حضور در گلزار شهداي شهرستان، با طلاب مدارس علميه وليعصر(عج) و كوثر ابركوه ديدار و گفتگو كرد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد در جمع طلاب اظهار داشت: كساني كه ادعاي دوست داري اهل بيت(ع) را دارند بايد در مسير انقلاب حركت كنند و اعتقاد به متحول شدن جهان به دست صاحب الزمان(عج) و حاكميت اسلام در جهان داشته باشند؛ براي حفظ مكتب پيامبر عزمي راسخ داشته، دست مردم را بگيرند، هدايت گر آنها باشند و جامعه را از انحرافات نجات دهند.

وي يادآور شد: وجود راهنما براي جامعه يك ضرورت است، چرا كه فلسفه ارسال رسولان از سوي خداوند نيز همين بوده است. در همين راستا هادي و نجات دهنده مردم بايد ويژگي هايي داشته باشد كه شاخصه آن "تقوا" مي باشد. تقوا اساس كار روحانيون است و هر گونه حركت و هدايت گري كه فاقد تقوا باشد اثر خدايي و اثر ظاهري نخواهد داشت.

امام جمعه يزد در ادامه تصريح كرد: رهبر و راهنما نبايد نسبت به سختي هاي مردم بي تفاوت باشد؛ لذا اولين قدم براي طلاب و هاديان مردم اين است كه بر آموزش كودكان و نوجوانان نظارت گسترده داشته باشند. آنان بايد مانند امام خميني(ره) براي توسعه دين دغدغه داشته باشند.

آيت الله ناصري خاطرنشان كرد: سياسي بازي هاي جامعه امروز به خاطر اين است كه عده اي بدون داشتن بصيرت به دنبال حرف و نقل هستند و در گفتار و رفتارشان ذره اي درايت ديده نمي شود و در نهايت جامعه را به  اختلاف مي كشانند لذا در مسير پيشبرد اهداف دين پيامبر(ص)، علم،‌آگاهي، درايت و تعقل حرف اول را مي زند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha