یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
سلیمانی تبار - مشهد اردهال

حوزه / نیاز و ضرورت عالم روحانی بخصوص در این عصر زمانه و با توجه به اوضاع جهانی بیشتر احساس می شود بطوریکه بی بصیرتی افراد عامل نفوذ هر چه بیشتر دشمنان اسلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، اردوی زیارتی و فرهنگی  طلاب کاشان به مقصد  بارگاه مقدس سلطان علی ابن امام محمد باقر(ع) برگزار گردید.

حجت الاسلام سلیمانی، امام جمعه مشهد اردهال در ادامه این برنامه در دیدار با طلاب،  نیاز جهان امروز به عالم و طلبه با بصیر را مهم دانست و گفت: نیاز و ضرورت عالم روحانی بخصوص در این عصر زمانه و با توجه به اوضاع جهانی بیشتر احساس می شود بطوریکه بی بصیرتی افراد عامل نفوذ هر چه بیشتر دشمنان اسلام خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه امامزاده جلیل القدر و واجب التعظیم حضرت سلطانعلی بن محمد باقر(ع) اشاره کرد و افزود: روایات زیادی در شأن و منزلت  این امامزاده وجود دارد، از طرفی شباهت های حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر (ع)با حضرت سید الشهدا (ع) در حیات و حتی شهادت، گویای مقام بالا و رفیع این حضرت است که باید به شناخت بیشتر ایشان اهتمام گردد.

گرامیداشت حماسه سوم خرداد

هم چنین برپایه این گزارش،، بمناسبت فتح خرمشهر، مراسمی با حضور طلاب مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) و بسیجیان شهر برزک، در مسجد صاحب الزمان (عج)برگزار گردید.

در این مراسم، احسن زاده جانباز و از رزمندگان جبهه مقاومت به بیان خاطرات و مطالبی در مورد آزاد سازی خرمشهر پرداخت و در مورد مجاهدت های شهدا سخنرانی کردند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha