شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ملکی همکاری ها

حوزه/ دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش گفت: مدارس آموزش و پرورش از ظرفیت بسیار مناسب و خوبی برای ترویج و مبانی شیعه و اسلام ناب می باشند؛ ولی جای تعجب است که از این ظرفیت بزرگ به درستی استفاده نمی شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ملکی، مشاور وزیر آموزش و پرورش، امروز در نشستی بامسئولان دبیرستان هدی وابسته به جامعه الزهراء حوزه علمیه خواهران قم بر ضرورت همکاری های بیشتر حوزه با آموزش و پرورش  و تبلیغ و ترویج آموزهای دینی در مدارس  تأکید کرد.

وی افزود: مدارس آموزش و پرورش از ظرفیت بسیار مناسب و خوبی برای ترویج مبانی شیعه و اسلام ناب می باشند؛ ولی جای تعجب است که از این ظرفیت بزرگ به درستی استفاده نمی شود.

حجت الاسلام و المسلمین ملکی اظهار داشت: موازی کاری نهادهای فرهنگی در امر تبلیغ به این عرصه ضربه زده و چگونه است با اینکه مدارس آموزش و پرورش آماده هر گونه همکاری، برای تبلیغ و پذیرش مبلغ می باشد، اما موازی کاری های عرصه تبلیغ کار را سخت و دشوار کرده است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: نهادهای تبلیغی باید بدانند اولویت تبلیغ در حال حاضر جوانان هستند و چه مکانی بهتر از مدارس آموزش و پرورش که نوجوانان و جوانان آماده پذیرش معارف ناب در آنها حضور دارند.

دبیر­ستاد همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه افزود: امروز جوانان هر جامعه سرمایه آن کشور می باشند، ولی متأسفانه نهادهای تبلیغی نتوانسته اند به درستی از این ظرفیت و سرمایه عظیم به درستی بهره ببرند.

حجت الاسلام و المسلمین ملکی خاطر نشان ساخت: وزیر آموزش و پرورش طبق تفاهم نامه ای که با مدیر حوزه های علمیه امضا کرده آماده هر گونه همکاری برای پذیرش مبلغ می باشد.

 انتهای پیان:40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha