یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 350035
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶
18

حوزه/ همایش "علماء پشت میله های زندان یا علماء خلف القضبان در اعلام همبستگی قلبی و عینی با هجده تن از علمای محبوس شده در زندان های آل خلیفه بحرین توسط علمای بحرینی قم در این شهر مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این مراسم شب گذشته  27 اردیبهشت ماه در حسینیه امام رضا(ع) بحرینی های مقیم و در قالب برنامه های "دومین هفته علمای زندانی بحرین" برگزار گردید.

اولین سخنران این مراسم که با حضور علمای بحرینی، ایرانی و غیر ایرانی در این حسینیه برگزار شد، حجت الاسلام شیخ عبدالله الصالح» از علمای بحرین و معاون دبیرکل جمعیت عمل اسلامی بحرین که در سخنان کوتاهی خیر مقدم خود را به حاضران در این مراسم تقدیم کرد.

پس از وی حجت الاسلام والمسلمین  عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مجلس خبرگان رهبری در سخنانی به ذکر مباحث مختلف پیرامون وضعیت امروز جهان معاصر و علمای شیعه پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام  حسینی عارف مشاور دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و مدیرعامل خبرگزاری ابنانیز در دقایقی به ابراز سخن پیرامون تحولات امروز بحرین و منطقه پرداخت.

حجت الاسلام عبدالله الدقاق  نماینده آیت الله شیخ عیسی قاسم در ایران آخرین سخنران این مراسم بود که وی نیز به تشریح اقدامات آیت الله قاسم در مدت فعالیت خود بر علیه رژیم آل خلیفه پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha