یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
جشنواره علامه حلی

حوزه/ هفتمین جشنواره علامه حلی(ره) امروز با حضور بزرگان، فضلا و طلاب حوزه های علمیه در سالن مرکز همایش های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، هفتمین جشنواره علامه حلی(ره) با تقدیر از صاحبان آثار برگزیده، شایسته تقدیر و قابل تحسین برگزار شد.

آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه، و حجج الاسلام  والمسلمین جمشیدی، مدیر حوزه علمیه خواهران، عماد، معاون پژوهش حوزه های علمیه و اسماعیل نیا، دبیر هفتمین جشنواره علامه حلی(ره) از سخنرانان این مراسم بودند.

مدیر حوزه های علمیه در این جشنواره گفت: امروز شیعه و روحانیت آن در دنیا از جایگاه ویژه ای برخوردار است که قابل قیاس با گذشته نیست.

عضو خبرگان رهبری اظهار داشت: بر اساس این جایگاه، وظایف بسیاری بر دوش ماست که باید با تمام توان در راستای تحقق آن فعالیت کرد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی در این جشنواره ابراز داشت: این انتقاد که حوزه امروز نسبت به حوزه دیروز پیشرفتی نداشته، به جا نبوده و دستاوردها نشان از پیشرفت است.

مدیر حوزه  های علمیه خواهران گفت: تحول در حوزه های علمیه مورد تأکید مقام معظم رهبری است که باید برای دستیابی به آن تلاش کرد.

شایان ذکر است؛ در پایان این جشنواره از 24 نفر از صاحبان اثر برگزیده، 16 صاحب شایسته تقدیر و 37 اثر قابل تحسین تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha