جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
ماندگاری

حوزه/ رئیس هیئت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا گفت: تکفیری ها نقطه قوت خود را کشتن شیعیان می دانند، ولی کشته شدن در راه خدا، نه تنها برای ما نقطه ضعف نیست، بلکه آرزوی ماست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری، عصر امروز در مراسم گرامیداشت و تشییع دو تن از شهدای مدافع حرم که در مسجد امام حسن عسکری علیه السلام برگزار شد، گفت: شهادت ناکامی نیست، بلکه کامروایی است که خداوند این مقام را به گروه خاصی از بندگان خود می دهد.

وی شهدا را بر اساس آیات قرآن کریم زنده معرفی و عنوان کرد: تکفیری ها نقطه قوت خود را کشتن شیعیان می دانند، ولی کشته شدن در راه خدا، نه تنها برای ما نقطه ضعف نیست، بلکه آرزوی ماست.

رئیس هیئت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا، با اشاره سخن امام خمینی(ره) مبنی بر این که ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد، تصریح نمود: جایی که شهادت وجود دارد، ترس معنایی ندارد و دشمن هیچگاه به این جامعه  نمی تواند آسیبی بزند.

وی، شهادت را آرزوی شیعیان و پیروان اهل بیت علیهم السلام عنوان کرد و گفت: شیعیان، به رهبران خود که ائمه اطهار علیهم السلام هستند اقتدا کرده و شهادت را برای خود فضیلتی والا می دانند.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با بیان این که خون شهیدان درخت اسلام اصیل را تنومند تر می کند، تصریح نمود: تکفیری ها در کنارجنایت های خود تلاش دارند شهدا را نابود سازند، ولی باید بدانند یاد و ذکر شهدا هیچگاه از جامعه محو نخواهد شد.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha