سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
شهید

مدير حوزه علمیه کرمانشاه گفت: مسئولین ستادي حوزه های علمیه و مديران حوزه ها و مدارس علميه 4 استان غرب كشور در بازديد از يادمان شهداي مرصاد با آرمان شهدا تجديد ميثاق كردند.

حجت الاسلام والمسلمین سيد حبيب الله موسوي در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در كرمانشاه با اشاره به رشادت و مجاهدت هاي رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس، گفت: مسئولین ستادي حوزه های علمیه و مديران حوزه ها و مدارس علمیه استان های غرب كشور به همراه جمعي از طلاب، از يادمان شهدای عملیات مرصاد بازيد و با آرمانهاي والاي شهداي جنگ تحميلي تجديد ميثاق كردند.

وي با اشاره به این که اين بازديد در ادامه برنامه های گردهمايي مديران حوزه های غرب كشور برگزار شد، افزود: مسولين بسيج مدارس نيز در اين بازديد حضور داشتند و یکی از راويان دفاع مقدس به شرح رشادت هاي رزمندگان اسلام و همچنين انجام عمليات غرور آفرين مرصاد پرداخت .

مدير حوزه علمیه كرمانشاه ياد آور شد: شهداي انقلاب اسلامي همواره دين بزرگي به گردن ما دارند و با نثار جان خود، از اسلام و ميهن اسلامي دفاع کردند و ما همواره بايد ادامه دهنده راه آنها باشيم و ياد و خاطره آنان را گرامي بداريم .

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha