دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
45

حوزه/ آیت الله حکیم گفتند: عراق نیز با اتحاد و یکپارچگی خود می تواند با قدرت خطر را از خود دفع کند، اما همه بدانند که اگر تروریسم منتشر شود، هیچ کدام از کشورهای جهان نخواهند توانست در برابر آن بایستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، "اکهارد بروزه" سفیر آلمان در عراق با آیت الله سید محمد سعید حکیم دیدار کرد. آیت الله حکیم در این دیدار تاکید کردند: کشورهای جهان باید قبل از آنکه دیر شود اقدامی ملموس در جهت مسدود کردن منابع تروریسم انجام دهند.

ایشان افزود: جهان باید به خوبی بداند که هدف تروریسم فقط عراق نیست و از طرفی عراق نیز با اتحاد و یکپارچگی خود می تواند با قدرت خطر را از خود دفع کند، اما همه بدانند که اگر تروریسم منتشر شود هیچ کدام از کشورهای جهان نخواهند توانست در برابر آن بایستند.

آیت الله حکیم تاکید کردند: کشورهای جهان باید تلاش هایی همسو برای مسدود کردن منابع تروریسم انجام دهند و کشورهای حامی تروریست ها نیز باید هرچه زودتر حمایت های خود را از این گروه ها قطع کنند.

ایشان افزودند: مرجعیت دینی خواستار همزیستی مسالمت آمیز میان تمام طوایف و پرهیز ار افراط و خشونت و حذف دیگران و تجاوز به دیگران است. مرجعیت شیعه همواره مؤمنان را به رعایت حقوق دیگران و ترک خشونت دعوت کرده است و شیعیان نیز همواره با وجود اینکه سالها به آنها ستم شده، اما از فرامین ائمه علیهم السلام و مرجعیت پیروی کرده اند و از افراط و خشونت پرهیز می کنند.

این مرجع شیعی گفتند: مرجعیت شیعه گروه هایی را به کشورهای جهان فرستاده و از عراقیان مسلمان ساکن غرب خواسته به قوانین و صداقت و امانتداری و اخلاص پایبند باشند و از فتنه پرهیز کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha