سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
تهذیب

حوزه/ دفتر امور مشاوره و خانواده معاونت تهذیب حوزه های علمیه در راستای ارائه سبک زندگی موفق بر پایه احکام اسلامی، اقدام به تولید لوح های فشرده راهکارهای موفقیت برای اقشار مختلف حوزوی نموده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام رضا امیری، با اعلام این مطلب اظهارداشت: دفتر امور مشاوره و خانواده ، در راستای افزایش سطح علمی وعملی طلاب وخانواده های آنها و هم چنین کیفیت بخشیدن به سطح زندگی طلاب اقدام به برگزاری دوره های مختلفی در طول سال می نماید.

وی افزود: این دوره ها علاوه بر طلاب در حال تحصیل و خانواده های آنان شامل دوره هایی برای اساتید و مشاوران حوزه نیز می باشد.

مدیر دفترامور مشاوره و خانواده معاونت تهذیب،گفت: با توجه به استقبال طلاب و حوزویان از این کلاس ها ، مجموعه دوره ها و کلاس های برگزار شده در قالب لوح های فشرده تولید و در اختیار همگان قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: در همین راستا تاکنون محصولات متعددی تولید شده است که با استقبال طلاب سراسر کشور مواجه گردیده است.

حجت الاسلام امیری، «طلبه موفق» ،«ازدواج موفق»، «زندگی موفق»، «استاد موفق» و «مشاور موفق» را از محصولات جدید دفتر امور مشاوره و خانواده عنوان و بیان داشت:  این لوح های فشرده  در قالب 9عدد  DVD  جداگانه تولیده شده است .

وی اذعان داشت: دراین لوح های فشرده مجموعه سخنرانی اساتید دوره ها و کارگاههای مختلف در قالب صوتی و تصویری  جمع آوری  شده  است .

این استاد مشاور حوزه، در بخش پایانی سخنان با اشاره  به دیگر برنامه ها و محصولات این دفتر خاطرنشان ساخت:  مدیران و اساتید مدارس علمیه کشور از دیگر مخاطبان این اداره هستند که برنامه هایی برای آنها در نظر گرفته شده است  و مجموعه لوح های فشرده ای دراین زمینه تولید خواهد شد.

قابل ذکر است: علاقه مندان به این نرم افزار نفیس می توانند جهت تهیه آن به سایتwww.tahzib-howzeh.ir و یا www.fm24.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 0 02537841162 تماس حاصل نمایند

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha