یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سبک زندگی

حوزه / امام جمعه پلدختر از اعزام ۹۰ مبلغ به نقاط مختلف شهری و روستایی این شهرستان برای تبلیغ دینی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: مبلغان در ماه رمضان به تبیین سبک زندگی اسلامی بپردازند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد،حجت الاسلام سوری، در جمع مداحان و  هئیت های مذهبی  این شهرستان با اشاره به اینکه روحانیون و مبلغان نقش محوری را در تبیین معارف و احکام اسلامی دارند،گفت: مبلغان باید با تبیین آثار پربرکت این ماه در بین مردم و ترویج احکام نورانی اسلام ، سیره و روش زندگانی ائمه معصوم(ع) را در جامعه نهادینه کنند .

وی با با بیان این که تبلیغ دینی باید منسجم تر و پر رنگ‌تر از گذشته صورت گیرد بیان داشت: مبلغان و روحانیون لازم است در خصوص پاسخگویی به شبهات و سوالات در جامعه به ویژه در میان نسل جوانان اهتمام بیشتری داشته باشند

امام جمعه پلدختر، با تاکید بر اینکه مساجد باید توسط طلاب به پایگاه فرهنگی تبدیل شوند، اذعان داشت: امروز مساجد بعنوان قوی ترین پایگاه های دینی می توانند در مقابله با توطئه های دشمنان نقش ارزنده ای را ایفا کنند.

وی در پایان، خطاب به هیات های مذهبی گفت :هیئات مذهبی باید در جلوگیری از هر گونه بدعت و خرافه در عزاداری ها فعال بوده و تلاش کنند تا با همکاری روحانیت، اسلام ناب  و آموزه های اهل بیت(ع) را در جامعه نهادینه کنند.

حجت الاسلام سوری در پایان، از اعزام ۹۰ مبلغ به نقاط مختلف شهری و روستایی این شهرستان برای تبلیغ دینی در ماه مبارک رمضان خبر داد .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha