جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
حجت الاسلام غفوری مدیر حوزه تهران

مدیر حوزه علمیه استان تهران، با اشاره به برگزاری چهارمین گردهمایی مدیران مدارس این استان، بررسی مسائل تهذیبی حوزه را محور این گردهمایی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین غفوری، مدیر حوزه علمیه تهران، در چهارمین گردهمایی مدیران مدارس این استان که در مدرسه علمیه امام باقر(ع) لواسان برگزار شد، اظهارداشت: تشکیل جلسات و حضور مدیران در مدارس سطح استان، باعث انتقال تجارب و تبادل نظر مدیران و آشنایی با برنامه های موفق  وکاربردی و همچنین الگو برداری از آن در سایر مدراس می گردد.

وی با بیان اینکه سیاستگذاری و تقویت مدارس از سوی مرکز مدیریت مستمر انجام می گیرد تصریح کرد: درصدد هستیم تمام فعالیت های اجرایی را در سطح مدارس پیاده سازی کرده و در این زمینه حوزه علمیه تهران پشتیبانی و حمایت های لازم را در اجرای آن انجام می دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از تاثیرات برپایی چنین گردهمایی هایی کمیسیونی کردن جلسات بوده گفت: مدیران در کمیسیون های تخصصی اظهار نظر های خود را طرح و در خصوص آن به بحث و تبادل نظر می پردازند.

وی در پایان موضوع تهذیب را از اساسی ترین مباحث این گردهمایی ها خواند و اظهار امیدواری کرد در کمیسیون های تخصصی به راهکارهای مطلوب برای اجرایی کردن در مدارس دریابیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha