یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
قرآن

حوزه / مدیرعامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور از برگزاری یازدهمین مجمع عمومی با حضور 300 نماینده از موسسات عضو اتحادیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام حسن محمدی مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن وعترت کشور از برگزاری یازدهمین مجمع عمومی و فوق‌العاده سالانه اتحادیه تشکل‌ های قرآن و عترت کشور در روز پنج شنبه 21 خردادماه با حضور نمایندگان 300 موسسه عضو اتحادیه خبر داد.

وی با بیان اینکه با توجه به مصوبه قبلی هیئت مدیره اتحادیه مبنی بر تشکیل مجمع عمومی کشوری از طریق اتحادیه‌های استانی، افزود: امسال مقرر شد به تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هر استان، نمایندگان مؤسسات در مجمع حضور داشته باشند.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه این مجمع 21 خردادماه و با حضور مدیران عامل 300 موسسه قرآنی به نمایندگی از همه مؤسسات قرآنی عضو اتحادیه، در شهر مقدس قم برگزار می‌گردد، گفت: روند برگزاری یازدهمین مجمع عمومی اتحادیه سال 94، از طریق اتحادیه‌های استانی صورت می‌گیرد.

 وی تصریح کرد: بنابراین هر استانی به تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی آن استان، اسامی مؤسسات و افرادی را که حتماً در مجمع ضور خواهند داشت، به اتحادیه معرفی می‌کند.

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور تاکید کرد: بنابراین، مؤسسات قرآنی عضو اتحادیه در سراسر کشور، لازم است، به اتحادیه‌های استانی مراجعه و از شرایط حضور در مجمع مطلع شوند.

وی تصریح کرد: ساز و کار انتخاب مؤسسات برای حضور در مجمع در هر اتحادیه استانی با سایر استان‌ها متفاوت خواهد بود.

حجت الاسلام محمدی افزود: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با حضور مسئولین و مدیران مؤسسات و ارائه گزارش مدیرعامل اتحادیه کشوری از عملکرد یک ساله از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در روز مجمع خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha