دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
یوسف شریف زاده - خراسان

حوزه/ مسئول دفتر فرهنگي تربيتي حوزه علميه خراسان از برپایی 40 غرفه حوزوي در دهمين نمايشگاه قرآن و عترت مشهد خبر داد.

حجت الاسلام يوسف شريف زاده در گفتگو با خبرنگار «حوزه» خراسان با اعلام اين خبرگفت: نمايشگاه قرآن و عترت مشهد از امروز 6 تا 15 تيرماه 94 فعال خواهد بود و حوزه خراسان با 13 مدرسه و مؤسسه حوزوي، در قالب 40 غرفه آثار و فعاليت‌هاي قرآني خود را به نمايش مي‌گذارد.

وي با اشاره به حضور موفق حوزه علميه خراسان در اين نمايشگاه در سال هاي گذشته، يادآور شد: مسئوليت، نظارت و برنامه ريزي بخش حوزوي به عهده دفتر فرهنگي تربيتي بوده و اين دفتر با برنامه ريزي هاي انجام شده، تلاش نموده تا فعاليت‌ها و اهتمام حوزه خراسان در موضوع‌های قرآني را به نمايش گذاشته و برای ترويج فرهنگ قرآني، بازديدكنندگان را راهنمايي كند.

مسئول دفتر فرهنگي تربيتي حوزه علميه خراسان، ارائه پايان نامه ها، مقالات، نرم افزار، نمايش آثار تجسمي و هنري، مشاوره هاي قرآني و فقهي و اعتقادي، برگزاري مسابقات قرآني مربوطه، اجراي برنامه‌هاي متنوع در غرفه هاي جوان و كودك، پاسخ به سوالات مهدويت، معرفي خادمان و مفسران قرآني، ايجاد غرفه مهد قرآن، غرفه مربوط به عفاف و حجاب، تدبر در قرآن و سيره و... را از موضوعاتي بر شمرد كه توسط حوزويان ارائه خواهد شد.

برپایه این گزارش، اين نمايشگاه از امروز ششم تيرماه كار خود را آغاز و تا 15 تيرماه، از ساعت 18 تا 24 براي بازديد روحانيون و خانواده‌هاي آنان و عموم مردم داير مي‌باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha