چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
کد خبر: 351946
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷
قرآن کریم

حوزه/ مدیر واحد قرآن و عترت مرکز مدیریت حوزه علمیه فارس گفت: تاکنون بیش از 1000 قرآن پژوه از جامعة القرآن شیراز فارغ التحصیل شده اند.

حجت الاسلام میثم همایی، مدیر واحد قرآن و عترت «حوزه»، علمیه فارس در جمع خبرنگاران شهرستان شیراز با اشاره به فعالیت های قرآنی در سطح استان افزود: یکی از مراکزی که در این زمینه فعالیت خوبی داشته است، موسسه فرهنگی هنری جامعة القرآن الکریم است که فعالیت درخشان خود را از سال 1379 آغاز  و به ترویج امور قرآنی در جامعه پرداخته است.

وی، ادامه داد: این مرکز، فعالیت قرآنی در شهرستان شیراز را طبق برنامه مدون و کارشناسی شده توسط اساتید مجرب مرکز و با اعطا مدرک بین المللی پیش می برد.

مدیر مرکز جامعه القرآن شهرستان شیراز ، افزود:  این مرکز توانسته تا کنون بیش از 1000 نفر قرآن پژوه در 10000 ساعت کلاس در رشته های مختلف قرآنی از جمله روخوانی و روانخوانی و صوت ، لحن را آموزش داده وچندین نفرحافظ کلام وحی را تربیت نماید.

حجت الاسلام همایی گفت :از آنجا که قرآن کتاب هدایت بشریت است و یادگیری و فراگیری آموزهای قرآنی در ابعاد مختلف زندگی وظیفه همگانی است سعی شده مکا نی  را برای خانواده ها و جوانان ودانش آموزان فراهم نموده که بتوانند از طرح های تابستانی  قرآن کریم استفاده نمایند.

وی افزود : فعالیت های این موسسه قرآنی مختص به تابستان نبوده و کلاسهای ذکر شده در طول سال به صورت فعال برگزار می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha