چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام غفوری - تهران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه تهران با تاکید بر این که پژوهش و تحقیق لازمه تحول در حوزه است، گفت: حوزویان باید از طریق پژوهش، تعمیق و تدبر در منابع عالی اسلامی، پاسخگوی شبهات باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری، امروز در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره علامه حلی حوزه علمیه تهران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با بیان اینکه پژوهش و تحقیق لازمه تحول در حوزه های علمیه است، گفت: مدیریت حوزه علمیه استان تهران برنامه ریزی مدون و گسترده ای برای تبیین جایگاه و اهمیت پژوهش در میان طلاب داشته است، که در پنجمین جشنواره علامه حلی به وضوح مشاهده می شود.

مدیر حوزه علمیه استان تهران، طلاب را به فراگیری روش تحقیق توصیه کرد و افزود: مسایل بسیار مهمی در جامعه وجود دارد، لذا ضروری است طلاب اولویت بندی نمایند و وقت خود را به مهمترین و اساسی ترین موضوعات اختصاص دهند.

وی با تاکید بر ضرورت پاسخ به شبهات، تصریح کرد: با توجه به گسترش شبهات در جامعه، طلاب و روحانیون باید از طریق پژوهش، تعمیق و تدبر در منابع عالی اسلامی، پاسخگوی شبهات باشند.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری با ابراز خرسندی از فعالیت های پژوهشی طلاب و روحانیون،ابراز داشت:در جشنواره امسال شاهد رشد و گسترش کمی و کیفی آثار بودیم که نشان دهنده توجه جدی طلاب به این امر است.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha