یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
طی

حوزه/ این استاد دانشگاه لبنان با بیان اینکه اگر اخلاق در اختیار انسان‌های گوناگون باشد، ممکن است تاثیرگذاری قابل توجهی داشته باشد، افزود: امروز مسئله همجنس‌گرایان ناشی از فقدان اخلاق است.


به گزارش خبرگزاری «حوزه»، "محمد طیٌ" در مراسم اختتامیه کنفرانس بین‌المللی فقه و قانون که امشب  در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم برگزار شد، اظهار داشت: پیامبر ما دارای اخلاق عظیم بوده و برای ترویج مکارم اخلاق برانگیخته شده است و ما نیز باید همچون او، مروج اخلاق اسلامی باشیم.

 وی با تقدیر از جمهوری اسلامی ایران به دلیل برگزاری این همایش ابراز داشت: ایران اهتمام ویژه ای به گسترش فرهنگی دارد که پا را از ملت‌ها فراتر گذاشته و مشکلاتی را مطرح می‌کند که مورد نیاز بشر امروز می باشد.

این استاد دانشگاه لبنان با تقدیر از حجت‌الاسلام و المسلمین مبلغی به دلیل برگزاری اجلاس فقه و قانون، خاطرنشان ساخت: هدف از برگزاری این اجلاس، نهادینه کردن اخلاق در قانون است که این اتفاق رویدادی بسیار بزرگی بوده و باید از سوی تمام مسلمانان و جوامع مورد استفاده قرار گیرد.

محمد طی تصریح کرد: در اسلام گنج‌هایی نهفته است که باید آنها را کشف و به وسیله آن جهان را نجات دهیم.

وی با اشاره به اینکه وضع کنندگان قوانین، بهای چندانی به اخلاق نمی‌دهند، بیان داشت: البته خود آنان نیز خلأ حضور اخلاق در قانون را حس کرده‌اند و وجدان‌های بیداری به دنبال آن هستند که قانون را با اخلاق سازگار کنند.

این استاد دانشگاه لبنان با بیان اینکه اگر اخلاق در اختیار انسان‌های گوناگون باشد، ممکن است تاثیرگذاری قابل توجهی داشته باشد، افزود: امروز مسئله همجنس‌گرایان ناشی از فقدان اخلاق در دنیاست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha