جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام بهرام بسیج خوزستان

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خوزستان با بیان این‌که انسان مؤمن باید سبک زندگی مهدوی با محتوای حسینی را در دستور کار خود قرار دهد، گفت: زندگی بدون عزت نفس و همراه با تحقیر دشمنان، مطابق با سبک زندگی مهدوی نیست.

حجت الاسلام علی کاظم بهرام، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، ماه شعبان را ماه مناجات با معبود دانست و افزود: با توجه به قرار گرفتن ایام ولادت امام زمان(عج) در نیمه این ماه، مؤمنان باید نسبت به الگوگیری از سبک زندگی مهدوی در این ماه اهتمام ورزند.

وی با بیان این که انسان مؤمن باید سبک زندگی مهدوی با محتوای حسینی را در دستور کار خود قرار دهد، گفت: زندگی بدون عزت نفس و همراه با تحقیر دشمنان، مطابق با سبک زندگی مهدوی نیست.

حجت الاسلام بهرام، با بیان این که سبک زندگی حضرت مهدی(عج) پیامی ظلم ستیزانه دارد، اظهار داشت: یکسال با ظلم ستیزی زندگی کردن بهتر از هفتاد سال زندگی همراه با ظلم پذیری است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیان خوزستان مقاومت در برابر دشمن را از ویژگی های سبک زندگی مهدوی برشمرد و افزود: یمن نمونه ظلم ستیزی است؛ چرا که مردم یمن زندگی با عزت را بر زندگانی بدوت عزت ترجیح دادند.

وی با بیان این که مردم یمن نپذیرفتند زیر سایه ظلم کشورهای عربی و دولت های مستکبر غرب روند، اظهار داشت: سر دادن شعار «هیهات من الذله» از سوی مردم یمن زیر آتش هواپیماهای رژیم آل سعود درس ایستادگی و مقاومت را به جهانیان می آموزد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیان خوزستان تبعیت از سبک زندگی مهدوی را لازمه سعادت و سربلندی انسان دانست و افزود: پرچم ظلم ستیزی که مردم یمن برافراشته اند، مسیر مستقیم انسانیت و عزت است.

وی با بیان این که مردم با انقلاب اسلامی در سه دهه گذشته شعار جدا سازی سبک زندگی خود از کشورهای غربی را سر دادند، اظهار داشت: سبک زندگی مهدوی در فرهنگ حسینی، الهام گرفته شده از آیه«اشداءعلی الکفار و رحماءبینهم»است

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیان خوزستان در پایان گفت: ذلت و تحقیر ملت ایران به هر دلیل تناسبی با سبک زندگی مهدوی ندارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha