سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 357447
۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶
حجت الاسلام یوسف ناصری - معاون آموزش خوزستان

حوزه/ آزمون کتبی آموزش غيرحضوري حوزه علميه خوزستان، با حضور بیش از ۱۰۰ نفر در محل ساختمان مدیریت حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.

حجت الاسلام یوسف ناصری، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری آزمون کتبی آموزش غيرحضوري حوزه علميه خوزستان، اظهار داشت: این آزمون درپایه های تحصیلی ۷ تا ۱۰ با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از طلاب در محل ساختمان مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان برگزار شد.

وی ، دوره های غیر حضوری را فرصتی مناسب جهت همه گیر شدن تحصیلات حوزوی دانست و اظهار داشت: علاقمندان بسیاری هستند که مایل به تحصیل در حوزه علمیه می باشند، اما به دلایل مختلف امکان حضور در مدارس علمیه را ندارند؛ از این رو برگزاری دوره های غیر حضوری گامی موثر جهت ادامه تحصیل حوزوی این افراد خواهد بود.

حجت الاسلام ناصری، مبلغان دینی و شاغلان را عمده افراد شرکت کننده در این دوره ها برشمرد و بیان داشت: شرایط تبلیغ و دور  بودن از مدارس علمیه محدودیت هایی را برای کسانی که مخلصانه در نقاط دور دست به نشر معارف اسلام مشغول هستند را جهت ادامه تحصیل ایجاد می کند که برگزاری دوره های غیر حضوری تا حد بسیار زیادی این مسئله را جبران می کند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان خوزستان ادامه داد: افراد شاغل در اصناف مختلف از دیگر کسانی هستند که از این دوره ها استقبال کرده اند و در کنار شغل خود به رفع دغدغه دینی که همان فراگیری علوم اسلامی است مبادرت می ورزند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha