دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام عبدالکریم سلطانی زرگان اهواز

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه المهدی(عج) زرگان گفت: با توسعه و تجهیز نرم افزاری و سخت افزاری حوزه های علمیه، جامعه در برابر انحراف فکری و نقشه های دشمنان نفوذ ناپذیر خواهد شد.

حجت الاسلام عبدالکریم سلطانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به نقش فرهنگ سازی حوزه و روحانیت در جامعه، بیان داشت: رسالت عظيم حوزه هاي علميه، فرهنگ سازی دینی و مقابله با انحرافات است؛ چراکه حفظ فرهنگ ديني از هر گونه گزند و ارائه درست آن، نظام اسلامی را در مسیر تعالی و ترقی قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: یکی از وظایف حوزه ایجاد زمینه مناسب برای جلوگیری از رسوخ عقاید انحرافی در جامعه بوده و خوشبختانه در 4 سالی که از تاسیس مدرسه علمیه المهدی در زرگان می گذرد این عقاید انحرافی برچیده شده اند.

این استاد حوزه، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر این که «روحانیون ملجا و مأمن مردم هستند»، تصریح کرد: با توسعه و تجهیز نرم افزاری و سخت افزاری حوزه های علمیه، جامعه در برابر انحراف فکری و نقشه های دشمنان نفوذ ناپذیر خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه المهدی(عج) زرگان استان خوزستان در ادامه از ارتباط و انسجام تمامی مساجد مسیر اهواز- باوی خبر داد و گفت: فعالیت و ارتباط این مدرسه با مساجد منطقه، سبب ساماندهی و هماهنگی متدینین منطقه شده و نتایج خوبی از این اقدام حاصل شده است.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه المهدی(ع) زرگان زمینه مناسبی جهت تبلیغ فعالیت های دینی در منطقه زرگان و روستاهای مسیر شهرستان باوی بوجود آورده است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha