دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام حسن دعاوی/ مدیر مدرسه علمیه امام زاده فضل بهبهان

حوزه/ مدرسه علمیه امام زاده فضل(ع) بهبهان، هم اکنون دارای بیش از ۱۲۰طلبه در پایه های ۱ تا ۶ است و امسال نیز قریب به ۲۲ نفر به تعداد طلاب مدرسه افزوده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت الاسلام حسین دعاوی، در مراسم آغاز فعالیت ها و برنامه های آموزشی و تهذیبی طلاب مدرسه علمیه امام زاده فضل(ع) بهبهان، در سخنانی اظهارداشت: در سال تحصیلی جدید، تلاش شده که دانش آموزان و نوجوانان نخبه، جذب حوزه و تحصیل در این مدرسه علمیه شوند تا إن شاءالله نتیجه کار نیز مطلوب تر از گذشته باشد.

مدیر مدرسه علمیه امام زاده فضل(ع) بهبهان، همچنین اجرای دوره‌های ویژه آموزشی، برگزاری دوره‌های آشنایی با سبک زندگی طلبگی، کلاس‌های قرآن و ... را بخشی از برنامه‌های این مدرسه ویژه داوطلبین جدید الورود اعلام کرد.

حجت الاسلام اکبری بهبهانی، معاون آموزش مدرسه علمیه امام زاده فضل(ع) بهبهان نیز در این مراسم، آیین نامه جدید سال تحصیلی 95-94 حوزه های علمیه کشور را تشریح کرد.

حجت الاسلام و المسلمین آیتی، از اساتید اخلاق حوزه خوزستان نیز با تأکید بر این که خدمتگزاری در دستگاه امام زمان(عج) توفیقی است که نصیب هر انسانی نمی شود، اظهارداشت: حوزویان باید خود را سرباز امام زمان(عج) بدانند و  با تمام وجود به مکتب اهل بیت(ع) خدمت کنند.

برپایه این گزارش، مدرسه علمیه امام زاده فضل(ع) بهبهان، هم اکنون دارای بیش از 120طلبه در پایه های 1 تا 6 است و امسال نیز قریب به 22 نفر به تعداد طلاب مدرسه افزوده شده است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha