یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
197

حوزه/ مراسم یادواره 14 تن از شهدای مسجد صاحب الزمان(عج) حسن آباد به خصوص شهدای روحانی این منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، مراسم یادواره 14 تن از شهدای مسجد صاحب الزمان(عج) حسن آباد با همکاری روحانی مستقر این منطقه  برگزار شد.

در این مراسم که بعد از اقامه نماز جماعت به امامت حجت الاسلام شادی، مسئول طرح هجرت بلند مدت اقامه گردید،همه اقشار اعم از روحانیون و به خصوص  نوجوانان و جوانان  حضور داشتند.

سردار ملکی، از فرماندهان سپاه در این مراسم به تشریح مسائل منطقه علی الخصوص خصومت های دیرینه آمریکا با امت اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: 36 سال است آمریکا به خصومت و شیطنت گری ، تهدید و ارعاب خود در قبال ملت ایران به هر صورت که بتواند ادامه می دهد و از همان ابتدا محاصره اقتصادی را به این انقلاب تحمیل نمود.

وی محاصره های متعدد آمریکا در قبال ایران را بی اهمیت دانست و گفت:ملت ایران از این محاصره ها ترسی ندارد و در این چند سال ثابت کرد که محاصره باعث نمی شود، ملت ایران در مقابل دشمن زانو بزند، بلکه محاصره فرصتی برای جبران نواقص هاست.

سردار ملکی، هدف آمریکا از این محاصره ها و سنگ اندازی در مورد پرونده هسته ای را بی اساس دانست و افزود: آمریکا دغدغه اش هسته ای ایران نیست، بلکه دغدغه اش هستی خود است، چرا که آمریکا هیچ گاه از موجودیت و هستی خود دست بر نمی دارد، همانطور که ما از تفکر شیعی و حکومت اسلامی خود دست بر نمی داریم.  

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha