دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید محمد علی قاضی دزفولی

حوزه/ امام جمعه دزفول با انتقاد از احداث ویلاهای غیرمجاز و اشاعه فساد در آنها و بر لزوم جلوگیری از این روند تاکید کرد و گفت: مدیران و مسئولان نباید تحت تأثیر جوسازی ها قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، در نشست ستاد امربه معروف ونهی از منکر این شهرستان، انجام فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه مؤمنان دانست و اظهار داشت: باید شناسایی درستی در جهت شناخت ظرفیت های ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه صورت گیرد.

رئیس ستاد احیا امربه معروف ونهی از منکر شهرستان دزفول، در ادامه گفت: یکی از ظرفیت های موثر جامعه، ائمه جماعات، وعاظ و مداحان هستند که باید از آنها در فرهنگ سازی برای جامعه استفاده شود.

امام جمعه دزفول با بیان این که در مقاطع و زمان های حساس باید با تصمیم گیری های دقیق از بروز هر گونه بی قانونی جلوگیری شود، اظهار داشت: اقداماتی که صورت می گیرد باید در چارچوب قانون صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی تصریح کرد: باید به سرعت کارگروهی تشکیل شود، مسائل را تخصصی بررسی و تحلیل نماید و راهکارهای قانونی را برای اجرا انتخاب کند.

امام جمعه دزفول، درایت و تجزیه و تحلیل صحیح بر مبنای الگوی اسلامی را بهترین گزینه برای حل مشکلات دانست و افزود: بدون مدیریت، گاهی فضا غیرقابل کنترل می شود؛ از این رو مدیران و مسئولان نباید تحت تأثیر جوسازی های جامعه قرار گیرند.

وی با انتقاد از احداث ویلاهای غیرمجاز در حواشی شهر و اشاعه فساد در آنها و لزوم جلوگیری از این روند، اظهار داشت: گاهی مشکلات در قصور اجرای مصوبات است که باید هرچه زودتر برطرف شوند.

رئیس ستاد احیا امربه معروف ونهی از منکر شهرستان دزفول، هشدار و تذکر لفظی را نخستین گام در برخورد با ناهنجاران دانست و افزود: در صورت عدم توجه و انجام کارهای نادرست و ایجاد فضاهای نامناسب و نا امن از سوی متخلفان، باید با آنان برخورد شود.

وی با تأکید بر اهمیت نظارت بر بوستان های شهرستان دزفول تصریح کرد: باید تدابیری اندیشید که از به وجود آمدن فضای نامناسب در این مکان ها جلوگیری کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی با بیان این که پاسگاه ساحلی می تواند تأثیر بسزایی در کنترل فضای بوستان ها داشته باشد، تصریح کرد: تعطیل بودن این تفریحگاه در روز در ماه مبارک رمضان، کنترل پخش موسیقی، استخدام افراد باانگیزه و با مسئولیت در حراست و قایق های گشت اخلاقی می تواند تأثیر بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha