شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت‌الله نمازی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری، مشکل بشر امروز را نشناختن خداوند دانست و تصریح کرد: آل سعود و داعش خداوند را در کارهایشان نمی بینند وگرنه جرأت نمی کردند که به مظلومان حمله کرده و آنها را به خاک و خون بکشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از کاشان، آیت الله نمازی، امروز در همایش ائمه جمعه و جماعات، روحانیون طرح هجرت و اساتید مدارس علمیه کاشان، در ناحیه مقاومت سپاه کاشان، تقوای الهی و شناخت جامعه به خداوند را یکی از راه های مقابله با شبیخون فرهنگی دانست و گفت: روحانیت وظیفه شناخت جامعه نسبت به توحید را به عهده دارد و باید تلاش کند تا روح خداشناسی در جامعه تقویت گردد.

رئیس حوزه علمیه کاشان در مورد وظیفه روحانیت در ماه مبارک رمضان، ابراز داشت: ماه مبارک رمضان، ماه نزول وحی، جهاد اکبر و جهادنفس است، روحانیت باید در این ماه از تمام ظرفیت ها استفاده کنند تا بتواند مردم را به خدا نزدیک کرده که صد البته خودمان نیز به خداوند باید نزدیک شویم.

وی با تاکید بر این که وظیفه روحانیت موعظه و تبلیغ است، ادامه داد: باید بین مردم و خداوند ارتباط ایجاد کرد، منبرها را نباید دست کم گرفت، چرا که مقابله با هجمه دشمن نیازمند معرفت مردم نسبت به خداوند است که این وظیفه روحانیت است.

آیت الله نمازی، بزرگترین دانش ها را معرفت الله خواند و افزود: زمانی که کارها رنگ الهی و خدایی داشته باشد، گناه در جامعه کم می شود، گرایش به اینترنت و فضای مجازی که مخرب هستند و ذهن مخاطبان را درگیر می کنند کمتر خواهد شد و تاکتیک های دشمن خنثی می گردد، لذا باید دل های مردم را به خدا و امام زمان(عج) نزدیک کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه با اشاره به برکات انقلاب اسلامی، افزود: این نعمت الهی که به برکت اسلام ناب محمدی و علوی در اختیار روحانیت قرار گرفته باید به نحو احسن از آن استفاده گردد.

عضو خبرگان رهبری، مشکل بشر امروز را نشناختن خداوند دانست و تصریح کرد: آل سعود و داعش خداوند را در کارهایشان نمی بینند وگرنه جرأت نمی کردند که به مظلومان حمله کرده و آنها را به خاک و خون بکشند.

آیت الله نمازی در پایان با تشکر از عوامل و دست اندرکاران برگزاری این همایش، گفت: روحانیت باید همیشه اقتدار خود را داشته باشد؛ زیرا عدم آن باعث تفرقه افکنی می گردد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha