یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام بلک ، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان از برگزاری همایش تخصصی حافظان قرآن کریم استان با حضور رییس مرکز تخصصی مهدویت حوزه و چند تن از اساتید برجسته قرآنی، در اهواز خبر داد.

حجت الاسلام محمدحسین بَلک، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اعلام این خبر، گفت: همایش حافظان قرآن کریم، امروز 21 خرداد، در دو نوبت صبح و عصر، در حسینیه امام رضا(ع) اهواز برگزار شد.

وی با بیان این که مردم خوزستان روح ولایتمداری را در خود پرورش داده اند، افزود: خوشبختانه آمار حافظان قرآن در استان خوزستان از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بوده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، با بیان این که ولایتمداری همراه با تدبر در قرآن می تواند در زندگی انسان اثرگذار باشد، گفت: قرآن بدون ولایت سبب پدید آمدن تفکراتی همانند داعش خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه های تخصصی با حضور اساتید برجسته در زمینه حفظ قرآن، اظهار داشت: حجت الاسلام مجتبی کلباسی، رئیس مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم در این همایش به تبیین رابطه انتظار و قرآن پرداخت.

حجت الاسلام بَلک با اشاره به شرکت بیش از ۱۵۰ نفر از برادران و خواهران حافظ قرآن در این مراسم، تصریح کرد: در این همایشعباس سلیمی کارگاه «اخلاق قرآنی» را با هدف آموزش آداب تلاوت و لزوم تزکیه نفس جامعه قرآنی برگزار و کارگاه «حفظ قرآن کریم»  با هدف ایجاد انگیزه را محمدمهدی بحرالعلوم اداره کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha