جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
قطبی ارشاد اصفهان

حوزه/ رئیس دفترتبلیغات اسلامی واحد اصفهان با تشریح رسالت‌ها و اولویت‌های مبلغین حوزوی گفت: تقویت تعمیق باورهای دینی، موجب مصونیت در برابرآسیب‌ها می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از اصفهان، حجت الاسلام محمد قطبی ظهر امروز در جمع مبلغان ماه رمضان دفترتبلیغات اسلامی اصفهان، که در  تالار اهل بیت(ع) برگزارشد اظهار کرد: امسال ماه مبارک رمضان با برخی مناسبت های شمسی مقارن شده که توجه به انها از سوی مبلغین در کنار مناسبت های هجری قمری لازم و ضروری است.

وی بیان کرد: مبلغان حوزوی در طول زمان تبلیغ از مناسبت های شمسی غافل نشوند و سعی کنند در کنار بسته های معنویت که به مردم  در ماه رمضان از روایات و احادیث می دهند به مناسبت های تقویمی هم توجه کنند.

رئیس دفترتبلیغات اسلامی واحد اصفهان تصریح کرد: 31خرداد سالروز شهادت دکتر چمران و روز بسیج اساتید است که حضور در پایگاه های بسیج و ارتباط با بسیجیان مناطق تبلیغی می تواند بسیار اثرگذار باشد.

وی با اشاره به 5تیرماه روز مبارزه با مواد مخدر هم اذعان داشت:امروز یکی از  مهمترین آسیب هایی که گریبان گیر جامعه ما شده، همین بحث است و متاسفانه نسل جوان مار ا تهدید می کند، بنابراین توجه و هشدار به مردم دراین زمینه می تواند از جمله رسالت های مبلغین باشد.

حجت الاسلام قطبی عنوان کرد: بدون هیچ گونه اغراق باید گفت یکی از بهترین مواردی که می تواند ما در برابر آسیب ها و معضلات اجتماعی مصون کند،  تقویت و تعمیق معارف دینی است.

رئیس دفترتبلیغات اسلامی واحد اصفهان آگاهی بخشی و بصیرت افزایی را یکی از رسالت ها و وظایف مبلغین دینی در طول زمان تبلیغ دانست و با بیان اینکه حجاب پیشانی تدین در جامعه است ، گفت:  تبیین پیامدهای مخرب ناشی از بدحجابی در جامعه و تعریف نتایج مطلوب برخاسته از رعایت موازین شرعی حجاب در جامعه برای مردم می تواند یکی از مهمترین رسالت های مبلغین دینی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha