چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 351997
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
 دوره های مهارتی روحانیون شاغل

حوزه/ مسئول هماهنگی و ارتباطات مرکز آموزشی و مهارتی دانش آموختگان حوزه های علمیه از برگزاری دوره های آموزشی این مرکز برای ارتقاء و توانمندی سطح کیفی طلاب و روحانیون شاغل در نهادها و سازمانها خبرداد.

حجت الاسلام حمید رضا حمیدی، در گفت و گو با  خبرنگارخبر گزاری «حوزه»، با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی در مرکز آموزشی دانش آموختگان حوزه گفت: هدف از برگزاری دوره های آموزشی، ارتقاء توان مندی و بهره گیری از روش ها و متدهای روز برای بالابردن سطح کیفی روحانیون شاغل در نهادها و سازمانها برای خدمت بهتر است.

وی با بیان اینکه این دوره های آموزشی در دو عنوان ضمن و قبل خدمت برای شاغلین در نهاد، سازمانها و عموم طلاب و فضلای حوزه های علمیه برگزار می شود، افزود: تا کنون نزدیک به 5 ماه از فعالیت این مرکز آموزشی می گذرد، دورها ی مختلف و متنوعی از آموزش،  مانند آئین نگاری مکاتبات اداری و گزارش نویسی مکاتبات در فضای اداری برگزار شد که با رضایت مندی بسیار خوبی از سوی طلاب و فضلای حوزه همراه بوده است.

 حجت الاسلام حمیدی به برنامه های ماه مبارک رمضان این مرکز نیز اشاره کرد و اظهار داشت: این مرکز نیز برای ماه مبارک رمضان دوره های آموزشی مانند، دوره عمومی امنیت اطلاعات، مهارت اولیه آشنایی با رایانه، آئین نگارش مکاتبات، گزارش نویسی مکاتبات در فضای اداری و مدیریت فرهنگی حوزه ها، مدیریت پایه و پیشرفته بر گزار می کند.

 مسئول هماهنگی و ارتباطات و نظارت بر امور مرکز آموزشی  حوزه های علمیه  خاطر نشان ساخت: طلاب و فضلای که بتوانند در این دوره ها شرکت کنند در اولویت معرفی به مراکز و نهاد برای اشتغال قرار می گیرند.

 انتهای پیام:

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha