یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 352446
۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
کتاب محراب و منبر

حوزه/ کتاب محراب و منبر اثر رمضانعلی عزیزی از سوی انتشارات عصر جوان منتشر شد.

به گزارش سرویس علمی فرهنگی خبرگزاری«حوزه»، این کتاب که به معرفی هفتاد سال خدمات دینی حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمد کیانی نژاد پرداخته در پنج فصل تدوین و به چاپ رسیده است.

 حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد کیانی نژاد از تبار عالمانی است که دارای سوابق علمی، تبلیغی و اجرایی درخشانی است. پدر و جد بزرگواراشان نیز در کسوت روحانیت، به شغل مقدس تبلیغ، تحقیق و ترویج اسلام و معارف اهل بیت(علیهم السلام) اشتغال داشته اند. همراهی و مصاحبت ایشان با حضرت امام، انقلاب، مبارزین ، عالمان اهل دل، ارتباط مراد و مریدی با مراج عظام تقلید، تجربه بیش از نیم قرن امامت جماعت در سه وقت شرعی و 39 سفر روحانی و معنوی حج و 7سفر به عتبات عالیات، توفیق 20سال فعالیت در دفتر مقام معظم رهبری در مقام پاسخ گویی به  مسائل شرعی و قریب 70سال تحصیل و ترویج معارف اسلام و اهل بیت(علیهم السلام) تجربیات خاطرات و نکات جالب و آموزنده ای را برای ایشان به ارمغان آورده. گردآوری و نشر این تجربیات نه تنها خالی ار لطف نیست که می تواند فوائد این تجربیات را در میان مخاطبین کتاب  به ارمغان آورد.

 مجموعه حاضرکه در پنج فصل تدوین گردیده  تقدیم خوانندگان عزیز می گردد تا بیانگر گوشه هایی از حیات پربار این عالم فرزانه، مروج احکام و معارف دین مبین اسلام باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha