دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 352506
۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
حوزه خواهران

حوزه/ جلسه هم اندیشی پیشبرد اهداف مدرسه علمیه خواهران قائمشهر با حضور آیت الله معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری و مؤسس مدرسه، علیپور نماینده مجلس، حجازی، شهردار قائمشهر و... برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از مازندران، آیت الله معلمی در این جلسه گفت: کار ساخت ساختمان جدید مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) با وجود مشکلات عدیده، پیشرفت خوبی داشته و وقفه ای در کار پیش نیامده است. و اگر روند کار تسریع پیدا یابد، در مهرماه قابل بهره برداری خواهد بود.

وی افزود: مدرسه علمیه خواهران قائمشهر از جمله مدارس موفق استان مازندران است و وضعیت تحصیلی طلاب آن نیز مطلوب می باشد و امیدواریم با تکمیل ساختمان جدید، امکان تحصیل متقاضیان به تحصیل در حوزه خواهران بیشتر فراهم گردد.

خانم فاطمه ذکریایی، مدیر مدرسه فاطمه الزهراء (س) نیز در این جلسه با اشاره به این که چهار سال از تأسیس مدرسه می گذرد، گفت: 112 طلبه زیر نظر 16 استاد، که 12 نفر آنها مدرک سطح سه و 4 نفر دارای مدرک دکترا می باشند، در حال تحصیل هستند.

وی ادامه داد: مدرسه علمیه خواهران قائمشهر جزء مدارسی است که با استقبال بالای داوطلبان روبرو شده و برای سال تحصیلی جدید، 70 نفر از متقاضیان به تحصیل، به مصاحبه دعوت شده اند.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد آموزشی ، پژوهشی و فرهنگی مدرسه فاطمه الزهرا(س) اعلام داشت: این مدرسه در سال گذشته از نظر آموزشی، پژوهشی و فرهنگی فعال بوده و نفر دوم المپیاد علمی کشور نیز از این مدرسه بوده است. همچنین بالای 60 درصد طلاب آن دارای معدل الف می باشند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha