دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 352657
۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
قران

حوزه/ به مناسبت ماه رمضان بهار قرآن، محفل انس با قرآن با حضور محمود یوسف عقل قاری برجسته مصری در سه بقعه متبرکه قم و مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، رمضان ماه قرآن و بهار این کتاب آسمانی است و سفارش و توصیه به انس با قرآن و تلاوت آن در این ماه بیش از سایر ایام سال است.

در همین راستا، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با برپایی محافل انس با قرآن و ترتیل خوانی در بقاع متبرکه مختلف طی این ماه، سعی در انس گرفتن بیشتر مردم با این کتاب نورانی و برنامه جامع زندگی بشر دارد.

از جمله مراسم هایی که امسال به صورت ویژه تدارک دیده شده، محفل انس با قرآن در سه بقعه متبرکه قم و همچنین مسجد مقدس جمکران با حضور قاری برجسته مصری، محمود یوسف عقل است.

نخستین محفل با حضور این قاری بین المللی دوشنبه هشتم تیرماه ساعت 13.30 در آستان مقدس امامزاده سید علی(ع) واقع در بلوار 15 خرداد میدان شهید صادقی خواهد بود.

همچنین در همین روز و ساعت 21.30 بعد از اقامه نماز مغرب و عشا، محفل انس با قرآن در آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع) واقع در خیابان انقلاب نیز برگزار می شود.

سومین محفل قرآنی با حضور این قاری برجسته مصری، سه شنبه نهم تیرماه ساعت 13.30 در آستان مقدس امامزاده سید معصوم(ع) برپا خواهد شد.

گفتنی است، محفل انس با قرآن با حضور یوسف عقل، 9 تیرماه  ساعت 22.30  در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha