جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام واعظ موسوی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه متصدیان نمایش فیلم‌ها باید نظرات کارشناسان دینی را موردتوجه قرار دهند گفت: پس از بررسی کارشناسان، اگر از فیلم اشکالاتی گرفته شود که باعث سستی اعتقادات مردم می‌شود باید از پخش همه یا قسمت‌های ممنوعه فیلم جلوگیری کرد.

حجت الاسلام و المسلمین واعظ موسوی در گفتگو با خبرگزاری«حوزه»،با توجه به اعتراضاتی که نسبت به اکران فیلم رستاخیز صورت گرفته است گفت: با توجه به اطلاعات واصله فیلم رستاخیز برای نشان دادن قیام کربلا تهیه شده و از دیدگاه خاصی به این موضوع پرداخته است که صحنه‌هایی از فیلم و محتوای فیلم‌نامه از سوی صاحب‌نظران مورد اشکال قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه متصدیان نمایش فیلم‌ها باید نظرات کارشناسان دینی را مورد توجه قرار دهند افزود: پس از بررسی کارشناسان، اگر در فیلم اشکالاتی گرفته شود که باعث سستی اعتقادات مردم می‌شود باید از پخش همه یا قسمت‌های ممنوعه فیلم جلوگیری کرد تا همه در مسیر نشان دادن واقعیات کربلا به وظیفه خود عمل کنند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه حساسیت مراجع حساسیت‌هایی را بین عامه مردم برمی‌انگیزد گفت: همه شاهد نحوه عکس‌العمل مسئولین هستند و اگر مردم متوجه شوند که مسئولین متوجه این اعتراض‌ها نیستند قطعاً نمایش این فیلم نه تنها تأثیری در مردم نخواهد داشت بلکه تأثیر آن برعکس خواهد بود.

وی با بیان اینکه متصدیان فیلم رستاخیز قصد سوئی نداشته‌اند و حتماً هدفشان خدمت به فرهنگ و اعتقادات بوده است تصریح کرد: اگر اشکالات به نحو درستی گفته شود درصدد جبران خواهند بود اما اگر ممارست در نشان دادن فیلم باشد نشان‌دهنده سوءنیت آنها خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین واعظ موسوی ادامه داد: وجود چند اشتباه،  نباید سبب شود که اشکالات بسیاری بر این افراد وارد شود، این افراد معتقد به نظام و انقلاب هستند و باید به نحوی با آنها برخورد شود که شخصیت آنها حفظ شود.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha