دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مصاحبه ورود به حوزه

حوزه/ مصاحبه شفاهی متقاضیان ورود به مدارس علمیه مازندران صبح امروز در دو شهر این استان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام حمزه علی اکبری، معاون آموزش حوزه علمیه مازندران در حاشیه برگزاری این برنامه، با اشاره به این که مصاحبه از پذیرفته شدگان آزمون ورودی حوزه علمیه استان امروز به مدت پنج روز در ساری ادامه خواهد داشت، گفت: محل برگزاری مصاحبه شفاهی و تشکیل پرونده در ساری، مدرسه علمیه سفیران هدایت است.

 وی با بیان این که مصاحبه شفاهی همچنین در مدرسه شهید بهشتی نوشهر نیز برگزار خواهد شد، افزود: این مصاحبه در نوشهر به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

معاون آموزش حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مصاحبه در سه مقطع سیکل، دیپلم و دانشگاهی برگزار می شود، تصریح کرد: این مصاحبه شفاهی در مسائل علمی، اطلاعات عمومی، مسائل اخلاقی و سیاسی - اجتماعی است.

حجت الاسلام اکبری همچنین گفت: آن دسته از علاقه مندانی که موفق به شرکت در آزمون ورودی حوزه نشدند می توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به محل برگزاری مصاحبه در ساری و نوشهر مراجعه کنند که در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی در حوزه پذیرفته خواهند شد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: طلابی که در مصاحبه شفاهی حوزه علمیه پذیرفته شدند در یک دوره یک ماهه اختبار و تثبیت نیز  شرکت نموده و با فضای حوزه و طلبگی  آشنا خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha