جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله مقتدایی - خبرگزاری حوزه

حوزه/دبیر شورای عالی حوزه های علمیه تصریح کرد: صهیونیست های جنایت کار با سکوت و چراغ سبز مجامع مدعی حقوق بشر در عرصه بین المللی به کودک کُشی خود ادامه می دهند.

آیت الله مرتضی مقتدایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با محکومیت شدید جنایت هولناک اخیر شهرک نشینان صهیونیست در به آتش کشیدن منزل یک فلسطینی که بر اثر آن یک کودک 18 ماهه زنده زنده در آتش سوخت ، اظهار داشت: البته این جنایت جدیدی نیست و این رژیم کودک کش، عمال و نیروهای آن در سطح جهان معروف به این قبیل جنایت ها هستند.

وی افزود: با این حال ما تعجب می کنیم از مجامع بین المللی که ادعای حقوق بشر و حمایت از کودکان دارند اما طبق معمول ساکت هستند و نه تنها سکوت دارند بلکه چراغ سبز به این رژیم کودک کش نشان می دهند تا به جنایات خود همچنان ادامه دهد .

وی با بیان این که ما این جنایت را محکوم کرده و قطعاً جنایتکاران عقوبت اعمال ننگین خود را هر چه زودتر خواهند دید، گفت: امیدواریم خداوند بیداری به بشریت و مجامع بین المللی بدهد تا از خواب غفلت بیدار شده و هر چه زودتر زمینه ای فراهم شود تا این رژیم منحط و کودک کش از صفحه روزگار محو شود.

عضو خبرگان رهبری همچنین خاطرنشان کرد: آن چه مهم است این است که باید کاری کرد تا ملت ها بیدار شده و حمایت از مظلومان و افراد بی دفاع و مستضعف را سرلوحه قرار داده و در تظاهرات علیه ظالمان و جنایت کاران فعال شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha