یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مباحث کلام اسلامی آیت الله سبحانی در مشهد

حوزه/ سلسله جلسات کلام اسلامی حضرت آیت‌الله سبحانی با موضوع «شبهاتٌ حول الوحی النبوه» از ۱۷ مرداد ماه، در مدرسه علمیه عالی نواب مشهد مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری  «حوزه» از مشهد، مدرسه علمیه عالی نواب، در ادامه نشست‌های اعتقادی سال‌های گذشته، امسال نیز سلسله جلسات مباحث کلام اسلامی را با حضور حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی، از مراجع معظم تقلید، در جوار بارگاه ملکوتی رضوی برگزار می‌کند.

این جلسات که به بحث و بررسی برخی از شبهات پیرامون و وحی و نبوت اختصاص دارد از روز شنبه 17 مرداد آغاز و تا 28 همین ماه، هر روز ساعت 10:30 صبح، در محل سالن اجتماعات مدرسه علمیه عالی نواب تشکیل می‌شود.

از برنامه‌های جنبی این مراسم می‌توان به بخش معرفی آثار حضرت آیت‌الله سبحانی اشاره کرد که هر روز به مدت 15 دقیقه قبل از شروع جلسه اصلی برگزارشده و در این زمینه نمایشگاهی نیز صبح‌ها به نمایش و عرضه آثار ایشان خواهد پرداخت.

برپایه این گزارش، این جلسات ویژه طلاب و اساتید برادر حوزه علمیه بوده و شرکت دانشجویان علاقه‌مند به این مباحث نیز مانعی ندارد، همچنین متن مباحث هر روز در سایت مدرسه علمیه عالی نواب به آدرس h-navvab.ir قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha