جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله علم الهدی

امام جمعه مشهد با اشاره به این که اسلام در عرصه فرهنگ سازی، از همه مکتب های دنیا نیرومندتر است، گفت: معرفی ائمه اطهار)ع) بهترین راهکار جهانی سازی اسلام ناب است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی، امروز در نشست اعضای استانی و کشوری شورای هماهنگی جشن های دهه کرامت، در مشهد مقدس، گفت: معرفی ائمه اطهار)ع) بهترین راهکار جهانی سازی اسلام ناب است.

وی با اشاره به این که اسلام در عرصه فرهنگ سازی، از همه مکتب های دنیا نیرومندتر است، ابراز داشت: وقتی مسئله ولایت و اهل بیت(ع) در مجالس دینی بیان می شود چه در گذشته و چه امروز، سخنران درپایان مجلس روضه می خواند که این خود نشان دهنده یک تفکر بالایی است که در کنار شناخت اهل بیت(ع)، شور و احساس و علاقه ایجاد می کند.

امام جمعه مشهد  ادامه داد: در دهه کرامت نهادهای فرهنگی کشور و خراسان رضوی همکاری گسترده ای دارند، چه خوب است مردم هم در این عرصه  بیشتر وارد شوند، لذا باید امکان حضور آنان به صورت خود جوش در جشن های دهه کرامت تقویت شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: دهه کرامت یک حرکت عظیم فرهنگی در ایران است و تمام شهرها، به خصوص شهرهای مذهبی میزبان زائران زیادی در این دهه هستند و بهترین فرصت است که ائمه معصوم(ع) به ویژه امام رضا(ع) را به عنوان نمادی از اسلام حقیقی به جهان معرفی کنیم و این امر زمینه ای برای جهانی شدن اسلام است .

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha