یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام حسین ابراهیمی روحانیت مبارز

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر حفظ حرمت مومنان و با بیان اینکه آبروی مومن از کعبه بالاتر است، گفت: حرمت مومن مثل خون مومن است لذا باید حفظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در  جمع طلاب خراسان‌جنوبی با اشاره به تقویت خود باوری افزود: باید با اتحاد و همدلی و روحیه خودباوری و تکیه بر امکانات داخلی، بلنددر مسیر توسعه کشور گام برداریم .

وی با اشاره به آمار 14 میلیون تحصیل کرده ها درکشور افزود: امروزه دانشمندان ما کار های بزرگی کردند و با ریخته شدن خونشان ثابت کردند که ما می توانیم به قله های دانش صعود کنیم.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز کشور ادامه داد: کشوری که فناوری هسته ای دارد باید باور کند که قدرتمند بوده و می تواند در زمینه های مختلف عملی همه کاری انجام دهد.

وی با اشاره به پیشرفت های مختلف نظامی و علمی در کشور خاطر نشان کرد: امروزه دیگر دشمنان اسلام جرات نمی کنند نگاه چپ به ایران کنند، یعنی ما چه کردیم که غربی ها حاضر شدند با ایران مذاکره کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی، پیشرفت علمی را نشان عظمت و شکوه یک کشور دانست و عنوان کرد: ما خدا را سپاسگزاریم که در جامعه ما علم جوشان است، قبل از انقلاب همه دانشجویان ما کلا 140 هزار نفر بوده است اما  امروز  14 میلیون تحصیل کده داربم.

وی فساد را عامل تباهی جامعه عنوان کرد و افزود: هر کسی در جامعه فساد کند، باید با او برخود شود، چه فساد اقتصادی چه فساد اخلاقی چه فساد فرهنگی.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: امروز برخی در کشور  سلامت اخلاقی ندارند و اندیشه های امام را قبول نمی کنند، حتی این امر در میان برخی از مسئولان دیده می شد در صورتیکه این امر برای کشور زیبنده نیست.

وی، با تاکید بر حفظ حرمت مومنان و با بیان اینکه آبروی مومن از کعبه بالاتر است افزود: حرمت مومن مثل خون مومن است لذا  باید حفظ شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha