یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
طلاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه رکن الملک گفت: امروز باید با برنامه ریزی های انجام شده ، میزان کارایی دروس حوزه را متناسب با شرایط جامعه نموده و با توانمند سازی طلاب،شبهات اعتقادی را پاسخ دهیم.

حجت الاسلام احمد کلباسی، مدیرمدرسه علمیه رکن الملک  در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه»، در اصفهان درباره برنامه و فعالیت های فرهنگی این مدرسه برای سال تحصیلی جدید، اظهار کرد:  برگزاری اردو آغاز سال تحصیلی و اردوی توجیهی برای فعالیت های آموزشی- پژوهشی و فرهنگی از جمله برنامه هایی است که برای طلاب این مدرسه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برنامه های دیگری مانند نشر احادیث در میان طلاب برای الگوبرداری در مورد رفتارهای خود، برنامه ریزی شده است که امیدوارم هر چه زودتر با کمک طلاب و اساتید اجرایی شود.

مدیر مدرسه علمیه رکن الملک  اصفهان، در پاسخ به این سوال که برنامه های کاربردی مدرسه برای مقابله با شبهات در سطح جامعه چیست؟، گفت: ما معتقدیم که دروس حوزوی که در حال تدریس می شود، بیشتر باید کاربردی باشد ،چرا که با توجه به شرایط موجود حاکم بر جامعه می طلبد که  میزان کارایی دروس بیشتر باشد؛ البته ما در برنامه های خود به  دنبال این هستیم که از حجم آموزش قواعد مقداری کاسته و به کارایی دروس افزوده شود.

این استاد حوزه علمیه اصفهان در ادامه بیان فعالیت های مدرسه رکن الملک، گفت: در بحث عقاید نظر ما این است که به جای آموزش عقاید صرف، جلسات پرسش و پاسخ درباره اعتقادات راه اندازی شود و این کار به لطف خدا در مدرسه رکن الملک دایر بوده و امیدواریم امسال نیز این طرح ادامه یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha