پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
فضای مجازی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) فریدونشهر با تاکید بر ضرورت حضور هدفمند در فضای مجازی، از طراحی و راه اندازی سایت این مدرسه، در آینده خبر داد.

حجت الاسلام عباس لاچینانی، مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) فریدونشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در اصفهان درباره برنامه های این مدرسه در سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: علاوه برنامه های ابلاغی مرکز مدیریت، تقویم فرهنگی مدرسه نیز تدوین شده است.

وی با اشاره به پیگیری جدی برنامه های پژوهشی، ادامه داد: پژوهش از پایه های اصلی حوزه محسوب می شود و  بر نامه هایی در راستای آشنا سازی طلاب با مقوله پژوهش برنامه ریزی شده که در هر هشت پایه تحصیلی مدرسه دنبال می شود.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) فریدونشهر به اجرای برنامه "قرآن و نهج البلاغه" در این مدرسه اشاره کرد و افزود: در راستای تقویت نشاط و شادابی طلاب، برنامه های ورزشی نیز برای آنان طراحی شده است.

حجت الاسلام لاچینانی همچنین بر لزوم پاسخگویی به شبهات تاکید کرد و گفت: در جلسه ای با روحانیون و مسئولین حلقه های صالحین بسیج، مقرر شد این افراد هر ماه شبهات را جمع آوری و در مدرسه بررسی و به آن ها پاسخ داده شود.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) فریدونشهر در پایان به ضرورت حضور هدفمند در فضای مجازی اشاره کرد و از طراحی و راه اندازی سایت این مدرسه، در آینده خبر داد.

انتهای پیام 38/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عاش IR ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    0 0
    باسلام هیچکدام از برنامه های گفته شده عملی نشد و اتفاقا شخص عباس لچینانی از حوزه اخراج شد