پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
هادی پور موسسه امیر بیان

حوزه/ مدیر مؤسسه تخصصی خطابه أمیربیان از برگزاری دوره آموزشی ویژه نخبگان از ۱۲ الی ۲۰ شهریورماه سال جاری از سوی این مؤسسه خبر داد.

حجت الاسلام هادی پور در گفتگو با خبرگزاری«حوزه»با اشاره به برگزاری دوره آموزشی ویژه نخبگان از سوی مؤسسه تخصصی خطابه أمیربیان، اظهار داشت: معاونت آموزش این مؤسسه، متشکل از ادارات گوناگونی است که یکی از آنها، اداره امور نخبگان بوده و خدمات آموزشی ویژه نخبگان حوزه در آن تعریف شده است.

وی ابراز داشت: با توجه به توقع نخبگان علمی حوزه از مؤسسه خطابه أمیر بیان برای آموزش سرفصل های تخصصی تبلیغ، این اداره شکل گرفت و برنامه هایی را در طول سال برگزار کرده ایم.

مدیر مؤسسه تخصصی خطابه أمیر بیان خاطرنشان ساخت: برای شناسایی نخبگان حوزوی، همایشی در اردیبهشت ماه سال جاری با مشارکت 40 مرکز تخصصی در مؤسسه آموزشی امام خمینی(ره) و با سخنرانی آیت الله مصباح یزدی برگزار کردیم که درآن قریب به 800 نفر از نخبگان شرکت کرده و توضیحاتی پیرامون مباحث و سرفصل های تولیدی مؤسسه ارائه شد که در 2 بخش شروع به ثبت نام کردیم.

حجت الاسلام هادی پور ادامه داد: درآن همایش، قریب به 300 نفر در دوره آموزشی ویژه نخبگان و بالغ بر 330 نفر در پژوهشگاه تبلیغ أمیر بیان که متشکل از 8 پژوهشکده است ثبت نام کردند تا بتوانیم ارتباط پژوهشی و تبلیغی با این عزیزان داشته باشیم.

وی تصریح کرد: 210 نفر از ثبت نام کنندگان برای حضور در دوره آموزشی ویژه نخبگان اعلام آمادگی کردند که انشاءالله از تاریخ 12 الی 20 شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مدیر مؤسسه تخصصی خطابه أمیر بیان در پایان با بیان این مطلب که نخبگان در این دوره با 6 فصل از سرفصل های آموزشی این مؤسسه آشنا خواهند شد، اظهار داشت: این دوره در 8 روز از 7 صبح آغاز و تا 8 شب ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha