شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حسن استاد امام جمعه ارسک

حوزه/ امام جمعه ارسک استان خراسان جنوبی با تاکید بر ولایتمداری را در عمل نه در گفتار، گفت: باید در زمینه ولایتمداری از شعارگرایی پرهیز کرد چرا که آفت جامعه ریا و دو دستگی می باشد.

حجت الاسلام حسن استاد،  امام جمعه ارسک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند با اشاره به تشییع با شکوه دو شهید گمنام  و حضور گسترده مردم ولایتمدار شهر ارسک خاطر نشان کرد: تشییع شهدای گمنام در سطح کشور باعث افزایش فرهنگ بصیرت ، ولایتمداری و غرور ملی است که با حضور گسترده مردم این پیمان با نظام انقلاب اسلامی و خون شهدا محکمتر می شود.

امام جمعه شهر ارسک پیام شهدا در این برهه از زمان را استکبار ستیزی دانست و افزود: کشف و تشییع پیکرهای پاک شهدا دفاع مقدس در  این برهه از زمان پیام های مهمی را برای مردم جهان و بویژه دولتمردان مخابره می کند، که هیچگاه و در هیچ شرایطی تسلیم قدرت های ظالم و زورگو نشوید.

وی پیام دیگر شهدا را ولایت مداری عنوان کرد و تصریح کرد: باید به بعضی افراد هشدار  داد که نباید برخلاف فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کنند و برعکس عمل کردن در موضع صریح رهبری خلاف ولایت مداریست.

حجت الاسلام استاد، در مورد تصویب توافق برجام در مجلس خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در خصوص بررسی متن برجام توسط مجلس به صراحت دستور داداند و خواستار بررسی کامل شده اند تا در پیشگاه خداوند سربلند باشند.

وی ادامه داد: ولی عده ای بررسی متن برجام توسط مجلس را لازم نمی دانند  که این خلاف فرمایشات رهبریست.

امام جمعه ارسک افزود: خط شهدای گرانقدر استکبار ستیزی است و خواسته مردم  انقلابی و شهدای گرانقدر از مسئولان پرهیز از ولایت شعاری و عمل به ولایت پذیری می خواهند.

وی با اشاره به عقب ماندن بعضی از مسئولین در برهه ای از  دوران انقلاب اسلامی تاکید کرد: پیام شهدا به تمام دستگاه ها از مجلس، دولت، قوه قضائیه تا تمام مردم کوچه بازار همدلی و اتحاد و پرهیز از شعار زدگی و  عمل به پیروی از ولایت فقیه است و تا به امروز مردم ولایتمدار پای انقلاب اسلامی ایستادند.

حجت الاسلام استاد، با اشاره به اینکه رابطه با آمریکا از خط انقلاب اسلامی و ولایت دور است افزود: کسانی که به  دنبال روابط با آمریکایی هستند بداند که دست  پلید امریکا به قطره قطره خون مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس آلوده است و دست آنان را آلوده خواهد کرد.

استاد حوزه بیرجند،  با تاکید بر اینکه رابطه با آمریکا را تنها رهبر معظم انقلاب اسلامی تشخیص می دهند، اظهار کرد: دشمن، "دشمن " است و آمریکا همانی است که سلاح های خود را در جنگ به رژیم بعثی داد تا جوانان ما را به شهادت برساند و همان آمریکایی است که  عده  زیادی از مردم کشورمان را در توطئه های مختلف خود اعم از ترور شخصیت ها، بمب گذاری ها، سرنگونی هواپیمای ایرانی ، راه اندازی فتنه 88 ، تحریم اقتصادی و ... مورد ظلم و ستم قرار داد.

وی ولایتمداری را در عمل دانست نه در گفتار و تاکید کرد: باید از شعارگرایی پرهیز  کرد که آفت جامعه ریا و دو دستگی می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha