چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
جنگ نرم

حوزه/ ارشد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس گفت: امروز ما بايد روحانیت هوشيار و خط‌شکن باشد و در مقاطعي که گرد و غبار فتنه اطراف جامعه را مي‌گيرد بايد بايستد و حرف بزند و مطلب را براي مردم بازگو کند و روشن‌بخش حرکت های جامعه باشد.

حجت الاسلام محمد حاجی زاده، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس گفت: بعد از انقلاب اسلامی در عرصه‌هاي مختلف براي همه مسائل دنيا در عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دارد که به دنيا ارائه مي‌دهد، همچنین نظام اسلامی ما براي مديريت جامعه و بهبود وضع الگوی سیاسی می باشد.

وی افزود: تهاجم اول دشمنان به سمت اسلام است،‌ چون اسلام مقابل آنها بوده‌ و این دین توانمندي آن ررا دارد که غرب را مهار کند، کشورهای چهره اسلام را در ايران مي‌بينند، لذا قبه‌الاسلام را ايران دانسته‌ و ايران را نیز در چهره وليّ فقيه مي‌بينند‌، يعني مي‌گويند اين خيمه يک عمود دارد و آن هم عمود ولايت، امامت و رهبري است.

ارشد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: امروز مسئوليتمان به مراتب سخت‌تر از نیم قرن گذشته است به عبارت دیگر شرایط زندگی وموقعيت امروز، هوشياري و برنامه‌ريزي دشمن در عرصه‌هاي مختلف، همچنین ورود دشمن در عرصه جنگ فرهنگي‌ باعث شده تا مسئولیت ما نسبت به گذشته سخت تر شود.

وی افزود: باید خاطر نشان کرد که روحانیت در عرصه جنگ نرم طلايه‌دار است، لذا روحانيت بايد پرچم‌دار اين نهضت بوده و الگوی حرکت باشد، چون جامعه به بصيرت و هوشياري، نیاز دارد شناخت دشمن کار ساده‌اي نيست، بنابراین ديدگاني بصير و نافذ مي‌طلبد‌ که بتواند احياناً سخن حقي که دشمن براي اهداف باطل بيان مي‌کند شناسايي کند، یعنی نه تنها سخن باطل دشمن را بشناسد بلکه موضع‌گيري به ظاهر حق دشمن براي ضربه زدن نهايي به اسلام و مسلمين را هم شناسايي کرده و بتواند مقابلش ايستادگي کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha