دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/دیدار معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه با مراجع و علما

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: تیم هسته ای خیلی با قدرت و منطق و استدلال و با حفظ عزت و عظمت با طرفهای غربی مذاکره کرد و همه به تیم هسته ای با نظر اکرام می نگرند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این مرجع تقلید امروز در یدار با دکتر مجید تخت روانچی، عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسنه ای کشورمان  اظهارداشتند؛ تیم هسته ای که از رجال شایسته و با ویژگیهای خاص هستند، مدتی زحمت کشیدند با قدرت و منطق و استدلال و با حفظ عزت و عظمت با طرفهای غربی مذاکره کردند دعاهای مردم و دلهای آنان همواره پشت سر شما بود.

ایشان ادامه دادند: شما کار بسیار بزرگی انجام دادید. همه به  تیم هسته ای با نظر اکرام می نگرند. سلام مرا به آقای دکتر ظریف و معاونان ایشان برسانید.

حضرت آیت الله نوری همدانی  با تاکید بر این که اصول انقلاب و خطوط قرمز را باید همواره حفظ کرد تصریح کردند: اینکه در این مذاکرات دنیا  قدرت هسته ای ایران را  برسمیت شناخت  و به دشمنان اسلام توانستید این قدرت را بفهمانید، ارزشمند است؛ اینکه برجام به کجا می رسد، در حال بررسی است.

ایشان با بیان این که دشمنی  باآمریکا و رژیم صهیونیستی به قوت خود باید تداوم داشته باشد گفتند: توجه داشته باشید دشمنان ما بسیار کینه توز هستند؛  اینها فکر براندازی نظام را همچنان در سر دارند روحیه استکبار ستیزی و دفاع از مظلومان جزو اصول ماست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha