چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
آیت الله بوشهری

حوزه/ ملت ایران در عرصه‌های مختلف مبارزه حق علیه باطل حاضر است و راه مقدس انقلاب اسلامی را ادامه می‌دهد تا آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر را تحقق بخشیده و به سعادت دنیا و آخرت برسد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» آیت‌الله حسینی بوشهری، ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) که در حسینیه ثارالله ستاد فرماندهی این سپاه برگزار شد به تشریح اهمیت پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی ایران پرداخت.

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس گفت: رزمندگان اسلام در جنگ اراده‌ها پیروز شده و بر خواسته‌های دنیایی خود غلبه کردند به همین علت ایران اسلامی توانست با تکیه بر نیروی ایمان این مجاهدان به عزت و سربلندی لازم برسد.

آیت الله حسینی بوشهری از دستاوردهای بسیجیان و پاسداران سپاه استان قم در بخش‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی یاد کرد و گفت: سپاه با الگوگیری از ستاره‌های درخشان دفاع مقدس توانسته در عرصه‌های مختلف نقش خود را به خوبی ایفا کند.

امام جمعه قم با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی مرهون نیروهای مجاهد انقلابی است خاطر نشان ساخت:

ملت ایران در عرصه‌های مختلف جنگ‌های سخت و نرم بیدار است و راه مقدس انقلاب اسلامی را ادامه می‌دهد تا آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر را تحقق بخشیده و به سعادت دنیا و آخرت برسد.

مدیرحوزه های علمیه با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج در هشت سال دفاع مقدس نقش بی‌نظیری داشته است تاکید کرد: سردار مهدی مهدوی‌نژاد تاکنون در سپاه استان قم اقدامات مناسبی را انجام داده و امیدواریم با حضور فرمانده جدید این سپاه استانی بتواند به نتایج بیشتر و بهتری برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha