شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 357755
۱۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
موسسه اسلامی لبنان

حوزه/ در حال حاضر ۲۲ هزار نفر در مدارس وابسته به موسسه اسلامی لبنان تحصیل می کنند که ۴ هزار نفر از این افراد، مشغول یادگیری زبان فارسی اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» دكتر حسين يوسف مدير كل مؤسسه اسلامي آموزش و پرورش وابسته به حزب‌الله لبنان همراه با معاونان خود، ضمن حضور در رايزني فرهنگي در لبنان، با آقاي محمد مهدي شريعتمدار رايزن فرهنگي ديدار و گفتگو كردند.

در اين ديدار كه اعضاي هيأت مديره و مديران بازرسي و نظارت، فرهنگ و تربيت ديني، نظارت پرورش، آموزش زبان فارسي و روابط عمومي مؤسسه حضور داشتند، مدير كل مؤسسه گزارشي از فعاليت‌هاي اين موسسه و مدارس المهدي(عج) وابسته به آن و سابقه روابط با نهادهاي مختلف ذيربط در ايران ارائه داد و خواستار همكاري در اجراي برنامه‌هاي مختلف شد.

دكتر حسين يوسف در اين ديدار اظهار داشت: اين مؤسسه در حال حاضر  16  مدرسه در لبنان و يك مدرسه در قم براي خانواده‌هاي مقيم در اين شهر مقدس دارد كه حدود 22 هزار نفر در آن به‌تحصيل مي‌پردازند و تعداد افراد كادر آموزشي و اداري آن به 1800 نفر مي‌رسد.

وي هچنين اظهار داشت: در حال حاضر، چهار هزار نفر از دانش‌آموزان دبيرستاني در مجموعه مدارس وابسته به اين مؤسسه مشغول آموختن زبان فارسي هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha