دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید ابراهیم امین السید رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان

حوزه/ رئیس شورای سیاسی حزب الله گفت: پناهنده شدن آوارگان سوری به کشورهای اروپایی لکه ننگی بر پیشانی کسانی است که سوریه را تخریب کردند و به این کشور سلاح و تروریست اعزام کردند و آوارگان سوری را نیز به کشورهای خود راه ندادند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم امین السید رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان در دیدار با شهرداران و رؤسای شورای شهر در منطقه بقاع گفت: شرایط منطقه ایجاب می کند همه مردم لبنان مراقب باشند لبنان از منطقه متاثر نشود و گرفتار بحران های اقتصادی و اجتماعی نشود.

وی اظهار امیدواری کرد طرح نبیه بری برای گفتگو موفق شود و بتواند کشور را نجات دهد و افزود: شاید این طرح مایه امیدواری باشد و بتواند زمینه های مشترکی برای گفتگو ایجاد کند.

رئیس شورای سیاسی حزب الله گفت: تغییر نظام طایفی نیازمند عملکردی خوب و حساب شده است که کمترین ضررها را برای لبنان درپی داشته باشد.

برای سقوط لبنان برنامه ریزی کرده بودند

السید خاطر نشان کرد این که لبنان در زمینه خدمات رسانی و اقتصادی عقب مانده است اتفاقی نیست ، زیرا برخی برنامه ریزی کرده بودند که لبنان زیر بار فشار اقتصادی و سیاسی و دیکتاتوری اسرائیل سقوط کند و کار به جایی رسیده که بازرگانی لبنان پس از جنگ سوریه 70 درصد افت داشته است.

وی افزود: پناهنده شدن آوارگان سوری به کشورهای اروپایی لکه ننگی بر پیشانی کسانی است که سوریه را تخریب کردند و به این کشور سلاح و تروریست اعزام کردند و آوارگان سوری را نیز به کشورهای خود راه ندادند و البته دخالت روسیه نیز بر اساس منافع ملی خودش و حفظ منافع استراتژیک و امنیت ملی و اقتصادی می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha