دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله

حوزه/ نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: لبنان تا کنون نتوانسته استراتژی موفقی در برابر تکفیری ها داشته باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام والمسلمین شیخ نبیل قاووق نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله در مراسم بزرگداشت شهادت قاسم محمد محمود در حسینیه منطقه کفرملکی گفت: نیروهای 14 مارس با دل بستن به تکفیری ها در سوریه مرتکب اشتباه بزرگی می شوند؛ چرا که گسترش تکفیری ها در سوریه تهدید بزرگی برای لبنان به شمار می رود.

وی افزود: دولت کنونی لبنان تا کنون نتوانسته استراتژی موفقی در برابر تکفیری ها داشته باشد و در این شرایط مقاومت چه راهی دارد؟ آیا از ما انتظار دارید تکفیری ها را به حال خود بگذاریم تا با مناطق مختلف لبنان درگیر شود؟ یا اینکه بهترین کار این است که با آنها در زمین خودشان درگیر شویم و آنها را از لبنان و مردم آن دور نگاه داریم؟

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله خاطر نشان کرد: هرگونه حضور تکفیری ها در مرزها تهدیدی مستقیم برای لبنان به شمار می رود و این دستاوردهای مقاومت در الزبدانی امنیت و ثبات را برای لبنان به ارمغان آورد و راه را بر توطئه های آینده داعش بست.

وی افزود: مسئولیت ملی ما ایجاب می کند وحدت ملی خود را حفظ کنیم و عوامل وحدت و قدرت خود را در مقابله با خطرات کنونی تقویت کنیم، اما متاسفانه گروهی که در لبنان قدرت را در دست دارند، همچنان اسیر اوامر بیگانگان هستند و به سرنگونی نظام سوریه دل بسته اند و دانسته یا ندانسته تکفیری های سوریه را تشویق می کنند و با این کار خود فرصت نابودی تکفیری ها را از مقاومت می گیرند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha