یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام رحمانی سبزواری

حوزه/ عضو هیئت مدیره انجمن اصول فقه حوزه علمیه قم بر لزوم تقویت حمایت ها از انجمن های علمی حوزه در سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی رحمانی سبزواری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه اظهار داشت: انشاالله سال جدید نقطه عطفی در مسیر تحولات و موفقیت های علمی و پژوهشی در بین حوزویان باشد.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم انجمن های علمی حوزه در راستای ایجاد تحول مطلوب در حوزه های علمیه گفت: به لطف الهی در سال های اخیر تحرک و فعالیت های خوبی را در این انجمن ها با حمایت های مرکز مدیریت و شورای عالی حوزه های علمیه شاهد بوده ایم که برای تداوم این امر مبارک نیازمند تقویت چنین حمایت هایی هستیم.

استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم همچنین خاطرنشان کرد: در بحث تحول ما نیازمند فراهم نمودن زیرساخت های لازم به خصوص در بحث آموزش هستیم که در این باره انجمن های علمی و مراکز تخصصی حوزه می توانند به خوبی نقش آفرینی کنند.

وی از طلاب و فضلای جوان خواست در سال جدید تحصیلی در رشته مورد علاقه خود در برنامه های انجمن های علمی حوزه مشارکت کرده و در مسیر تولید علم و ایده پردازی در حوزه کوشا باشند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha