سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تهاجم فرهنگی

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن علیه بنیان خانواده، تصریح کرد: خواهران مبلغ می‌توانند با آسیب شناسی و نیاز سنجی، تبلیغ خود را ابتدا در جمع اقوام و آشنایان آغاز کنند.

خانم سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به این‌که اساتید مدارس باید در مسیر تهذیب طلاب تلاش کنند، ابراز داشت: اساتید باید در کنار رشد علمی  طلاب، به اخلاق و تهذیب آنان نیز توجه داشته باشند.

وی با اشاره به این که مبلغان در تبیین و ترویج آموزه‌های دینی در جامعه نقش بسزایی دارند، یادآور شد: طلاب باید با بهره گیری از فرصت های علمی و اخلاقی در دوران طلبگی، قدر جایگاه و رسالت خود را در بدانند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان با تاکید بر این که کلاس های اخلاق عمومی فرصتی برای مهذب شدن طلاب است، افزود: امید می رود خواهران طلبه با حضور مستمر و با انگیزه در کلاس‌های درسی و اخلاقی بتوانند بخشی از نیاز تبلیغی جامعه را برطرف نمایند.

عزیزی با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن علیه بنیان خانواده، تصریح کرد: خواهران مبلغ می‌توانند با آسیب شناسی و نیاز سنجی، تبلیغ خود را ابتدا در جمع اقوام و آشنایان آغاز کنند.

وی در پایان با اشاره به این که برای یک تبلیغ کارآمد، ابزارهای متعددی از جمله بنیه علمی، تسلط بر آیات و روایات و بیان شیوا نیاز است، خاطرنشان کرد: مبلغان باید با حسن خلق به تبلیغ و امر به معروف و نهی از منکر بپردازند و تلاش کنند تا رسالت تبلیغی خود را در متن جامعه انجام دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha