جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
ملکدار

حوزه/معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه بر لزوم اهتمام بیشتر طلاب به تلاش برای تحصیل تاکید کرد و ابراز داشت: حوزویان، سلف صالح را به عنوان الگوی خود قرار دهند و مجدانه به علم آموزی بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین ملک دار در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهار داشت: ان شاالله حوزویان در سال تحصیلی جدید توفیقات بیشتری در عرصه های آموزشی، تهذیبی و تبلیغی داشته باشند.

وی با اشاره به تلاش مجاهدانه علما و بزرگان دین در علم آموزی، گفت: مرحوم علامه بهبهانی عامل موفقیت خود را در تلاش زیاد می دانست و تاکید می کرد هیچ چیزی برای خود نمی خواهم.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه بر لزوم اهتمام بیشتر طلاب به تلاش برای تحصیل تاکید کرد و ابراز داشت: حوزویان، سلف صالح را به عنوان الگوی خود قرار دهند و مجدانه به علم آموزی بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین ملک دار با بیان اینکه بزرگان و مراجع تقلید در سایه تلاش مجاهدانه به این قله رفیع و بلند معنوی علمی دست یافته اند، گفت: امیدواریم طلاب حوزه های علمیه نیز با تلاش مجدانه به جایگاه های رفیع علمی دست یابند و خدمتگزار خوبی برای نظام جمهوری اسلامی باشند.

وی افزود: خدمت خوب به نظام جمهوری اسلامی در سایه موفقیت در امر تحصیل محقق می شود.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه در پایان با اشاره به تاثیر فراگیری علوم در عرصه بین الملل، خاطرنشان کرد: طلاب برای موفقیت در عرصه بین الملل به خصوص در جهان اسلام باید در زمینه تحصیل تلاش خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/313/33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha