دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام مرتضی جوادی آملی

حوزه/ رئیس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء اظهار داشت: خدمت رسانی به حوزه و جایگاه علم، باعث نورانیت درون و بیرون می شود و انسان را شاگرد مکتب قرآنی بار می آورد

به گزارش خبر گزاری«حوزه»، حجت الاسلام  والمسلمین مرتضی جوادی  آملی  امروز در آئیین نکوداشت نیم قرن خدمات به حوزه  و روحانیت آقای سید احمد رضوی خادم مدرسه علمیه سعادت قم،  که در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء برگزار شد به ابعاد شخصیتی  این خادم مکتب جعفری(ع)  اشاره کرد و گفت:  او فردی متخصص ،متعهد و خدوم  به حوزه و طلاب  است و با ارادت و عشق خاصی در مدرسه عملیه سعادت خدمت کرد.

رئیس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء افزود: مدرسه عملیه سعادت تحت اشراف دو عالم بزرگ حضرات آیات  جوادی آملی و حسن زاده آملی بود که این بزرگواران با حضور و تدریس خود، مدرسه را در یک تراز بالایی برده بودند.

وی گفت: مدرسه علمیه سعادت، مدرسه ساده و معمولی نبود و تنها به صرف رفت و آمد طلاب ختم نمی شد، بلکه دفتر حضرت آیت الله جوادی در همین مدرسه بود و رفت و آمدهای سنگین در رده های کشوری در این مکان برگزار می شد.

 حجت الاسلام والمسلمین  جوادی آملی بیان داشت: آقای سید احمد رضوی شخصیتی بزرگ در عرصه خدمت رسانی دارد و انصافا در طول نیم قرن، خدمات شایسته ای به طلاب و حوزه و مدرسه علمیه سعادت انجام داد و او  روحیه فوق العاده ای در عرصه خدمت رسانی دارد.

رئیس بنیادبین المللی علوم  وحیانی اسراء گفت: آقای رضوی  با عشق و ارتباط روحی با مدرسه  علمیه سعادت برقرار کرد، توانست رابطه دوستی با این حوزه داشته باشد و همه او را دوست داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین جوادی آملی ادامه داد: پاکی و طهارت در دوران او می درخشد و یکی از امتیازات او رفاقت و صمیمیت بود و توانست این خصوصیت را در خود حفظ کند.

وی گفت: آقای رضوی شاگرد مکتب قرآن بود نسبت وظایف خود شناخت داشت و با تعهد خدمت می کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha