پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024

حوزه علمیه، متعلق به امام زمان(عج) است و خدمت به آن نیز خدمت مستقیم به حضرت می‌باشد و با همین روحیه نیز کار خود را ادامه می‌دهیم.

به گزارش مرکز خبر حوزه، آیت‌الله مقتدایی امروز در دیدار مدیر عامل جدید بانک صادرات ایران و هیئت همراه، که در دفتر مدیر حوزه در قم برگزار شد، اظهار داشت:‌ بانک صادرات ایران دارای گستردگی ویژه‌ای است که در اعماق شهرستان‌ها و مناطق مختلف کشور نفوذ کرده و در حال خدمت‌رسانی می‌باشد.

وی  با اشاره به مشکل اخیر بانکی در کشور و اختلاس صورت گرفته اظهار داشت:‌ این اتفاق، با اعتبار بانک‌ها واقعاً‌ لطمه زد و کاری بود که خلاف شأن نظام جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

مدیر حوزه‌های علمیه با ضروری دانستن رسیدگی قوه قضائیه به مسئله اختلاس بزرگ بانکی، اظهار داشت:‌امید است که با فعالیت گسترده دست‌اندرکاران مربوط به این مسئله، لطمه وارد شده به  اعتبار سیستم بانکی و نظام جمهوری اسلامی برطرف شود.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه همچنین به همکاری‌های جدید بانک صادرات ایران در ارائه تسهیلات به دانشجویان و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: ‌این گونه کارها، علاوه بر آثار اجتماعی، اقتصادی و بیشتر شدن محبوبیت نظام بانکی در میان مردم،  از نظر معنوی، نیز ارزش زیادی دارد.

آیت‌الله مقتدایی با اشاره به جایگاه برطرف کردن مشکلات مؤمنان، اظهار داشت: بر اساس آموزه‌های اسلامی، ادخال‌ سرور در قلب مؤمن،‌ دارای پاداش فراوانی از سوی خداوند است که موجب نجات انسان در آخرت می‌باشد.

وی با ابزار خرسندی از سیاست‌ ارائه تسهیلات خرد بانکی از سوی بانک صادرات اظهار نمود:‌ به بانک صادرات، به دلیل داشتن چنین روحیه‌ای که مشکلات مردم را برطرف کرده و آثار با برکتی در جامعه بر جای می‌گذارد، تبریک می‌گویم.

عضو خبرگان رهبری، در ادامه، بیان داشت: حوزه وابسته به حضرت صاحب‌الامر(عج) است، بنابراین، اگر به حوزه، با این همه طلاب که از، بندگان صالح خداوند و اولیاءالله هستند، مورد توجه قرار نگیرند، به چه کسانی باید توجه نمود؟

وی خاطرنشان کرد: به اعتقاد ما، حوزه علمیه، متعلق به امام زمان(عج) است و خدمت به آن نیز خدمت مستقیم به حضرت می‌باشد و با همین روحیه نیز کار خود را ادامه می‌دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha